Garantie en reparatie
Het kan voorkomen dat er een probleem met een product ontstaat. Carsounds lost dit dan snel met u op! De bij ons gekochte artikelen vallen onder de standaard garantieperiode van de betreffende fabrikant. Deze is altijd minimaal 1 jaar.
De garantietermijn van het product wordt op de aankoopnota vermeld.
Binnen de termijn van de fabrieksgarantie zijn de garantievoorwaarden van de fabrikant van toepassing. Indien het artikel opgestuurd moet worden naar de fabrikant, dan dient u het artikel franko naar ons op te sturen compleet met aankoopnota, garantiebewijs (voor zover van toepassing) en een duidelijke omschrijving van de klacht. Wij zorgen ervoor dat het artikel naar de service afdeling van de fabrikant of importeur wordt gestuurd.
Zodra de klacht door de fabrikant is afgehandeld wordt het artikel via ons naar u geretourneerd.
Indien de fabrikant van mening is dat het defect door opzet of door nalatigheid, onoordeelkundig gebruik, foutieve installatie of nalatig onderhoud is veroorzaakt kan de fabrikant besluiten niet tot gratis reparatie of vervanging over te gaan.
LET OP: De huidige apparatuur is vaak grotendeels afhankelijk van software. Een groot aantal problemen kan worden opgelost door simpelweg het toestel te resetten. De procedure hiervoor staat in de handleiding.
Retouren
Zoals u ook in onze Algemene Voorwaarden kunt lezen heeft u als consument het recht om een besteld artikel binnen zeven werkdagen te retourneren. Hierna wordt het aankoopbedrag ( met uitzondering van verzendkosten ) terugbetaald.
Een retourzending moet wel aan enkele voorwaarden voldoen:
Voorafgaand aan een retourzending dient u een retourformulier bij ons op te vragen via info@carsounds.nl
Enkele producten zijn volledig uitgesloten van retournering:
Heeft u nog vragen? Bel ons even op 076-5019637 ( tijdens openingstijden van de winkel ) of mail ons: info@carsounds.nl